Wednesday, April 22

Salam Perjuangan......

Sudah tiga hari sahabat2 Comrade menjalani program masuk kampung IPTA Pos Pelantok.....bagaimana keadaan mereka sekarang ye? mesti tengah seronok bersama keluarga angkat masing2.Betapa seronoknya andai saya dapat bersama mereka..alangkah indahnya suasana di sana,menyediakan makanan untuk orang kampung,melayan telatah kanak2,menyampaikan misi dakwah,sukaneka dan berbagai lagi aktiviti yang tentunya menarik...inilah yang bermain2 dalam fikiran saya,perjuangan yang sedang dilaksanakan sahabat2 Comrade semua.Rindu benar rasanya untuk menyertai mereka semua.Sudah lama saya tidak mengikuti program Comrade...benar,manusia merancang..Allah juga merancang,tp sebaik2 perancngan adalah perancangan Allah.
Memang dari awal saya mahu mengikuti program kat Pelantok tapi kerana keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan terpaksalah saya batalkan hasrat tu..lebih2 sakit saya yang memang membataskan pergerakan.Atas nasihat doktor saya terpaksa batalkan niat nak join program ni.Sebelum ni alhmadulillah sakit ni dah berkurangan tapi sejak beberapa minggu lepas rasa sakit makin bertambah sampailah sekarang.Arini pun dah masuk hari ke-4 saya buat terapi untuk sakit saya ni..InsyaAllah jika diizinkan Allah saya akan join program akan datang.Buat sahabat2 yang sedang berada di Pelantok,teruskan perjuangan anda semua.Andalah antara yang terbaik dipilih Allah untuk agamanya.Mudah2 mendapat ganjaran yang besar disisiNya..Ameen!

0 comments:

Post a Comment